Webcare in de praktijk

1 juni 2017 (1 dag)

Webcare is online klantenservice met social media. In deze training leer je de praktijk van webcare: hoe gebruik je social media zoals Twitter, Facebook, en Whatsapp, om klanten snel en goed te helpen?

Inschrijven

Resultaat

Na de training kun je webcare optimaal inzetten voor het contact met jouw klanten. Je kent de juiste tone-of-voice en je bent in staat om op basis van een goede analyse van feiten webcare zo goed mogelijk in te zetten. Ook kun je op basis van jouw wensen en situatie een monitoringtool kiezen, zoals Obi4Wan of Coosto.

Inhoud

  • Definities en typen webcare
  • Jouw doelstellingen webcare
  • Webcare inrichten in jouw organisatie
  • Het interactiewiel
  • Structureel luisteren en antwoorden
  • Optimale samenwerking: intern en extern
  • Competenties medewerkers en team
  • Tone-of-voice in de dialoog, onder andere met de PIEK-methode
  • Tools voor monitoring

Praktisch

Cursusduur

1 dag, 10.00 - 16.00 uur

Datum/data

  • 1 juni 2017

Locatie

Kosten

€ 495,- ex btw

Docenten

Literatuur

In-company

Deze training geven wij ook in-company.

Naar boven