Webcare in de praktijk

20 maart 2018 (1 dag)

Webcare is online klantenservice met social media. In deze training leer je de praktijk van webcare: hoe gebruik je social media zoals Twitter, Facebook, en Whatsapp, om klanten snel en goed te helpen?

Inschrijven

Resultaat

Na de training kun je webcare optimaal inzetten voor het contact met jouw klanten. Je kent de juiste tone-of-voice en je bent in staat om op basis van een goede analyse van feiten webcare zo goed mogelijk in te zetten. Ook kun je op basis van jouw wensen en situatie een monitoringtool kiezen, zoals Obi4Wan of Coosto.

Inhoud

  • Definities en typen webcare
  • Jouw doelstellingen webcare
  • Webcare inrichten in jouw organisatie
  • Het interactiewiel
  • Structureel luisteren en antwoorden
  • Optimale samenwerking: intern en extern
  • Competenties medewerkers en team
  • Tone-of-voice in de dialoog, onder andere met de PIEK-methode
  • Tools voor monitoring

Praktisch

Cursusduur

1 dag, 10.00 - 16.00 uur

Datum/data

  • 20 maart 2018

Locatie

Kosten

€ 495 ex btw

Docenten

Literatuur

In-company

Deze training geven wij ook in-company.

Naar boven