Weboptimalisatie

24 mei 2017 (1 dag)

In deze training kijken we naar een site die zeer succesvol is en vertellen we hoe jij dat ook met jouw website kunt bereiken. Daarvoor zet je de klant centraal, zorg je voor een professioneel webteam en creëer je een 'agile'-werkomgeving voor je website.

Inschrijven

Resultaat

  • Je kent de kenmerken voor een goede visie op digitaal.
  • Je weet hoe je je website kunt inrichten op de taak van de bezoeker.
  • Je weet aan welke eisen een webprofessional moet voldoen.
  • Je weet wat de kenmerken zijn van succesvolle webteams.
  • Je weet hoe je een flexibele samenwerking met partners kunt realiseren.
  • Je kunt verschillende tools inzetten om jouw website te monitoren.

Inhoud

Een goede website is als een levend organisme. Je moet flexibel kunnen reageren op veranderingen. Dat vereist een goede visie op webcontent en het creëren van een werkomgeving, die zich aanpast aan snel veranderende omstandigheden.

De onderwerpen in de training zijn:

  • Visie op webcontent
  • Jouw rol als professional
  • Een succesvol webteam creëren
  • Effectief samenwerken met partners door het creëren van flexibiliteit
  • Tools om jouw website te kunnen monitoren, zoals: Google Search Console, webstatistieken, ScreamingFrog en add-ons in browsers.

Voor de training stellen wij een reader samen. Inspiratie hiervoor zijn:

  • Managing chaos van Lisa Welchman
  • The Lean Startup van Eric Ries
  • Over de ideale weborganisatie van Wiep Hamstra

Voorbereiding

Deze training vereist enige kennis op het gebied van websites. Na inschrijving ontvang je van ons een reader die je als voorbereiding doorleest. 

Praktisch

Cursusduur

1 dag, 10.00 - 16.00

Datum/data

  • 24 mei 2017

Locatie

Kosten

€ 495,- ex btw

Docenten

Literatuur

Reader (volgt na inschrijving)

In-company

Deze training geven wij ook in-company.

Meenemen

laptop of tablet

Naar boven