Google AdWords

24 mei 2017 (1 dag)

Google AdWords is onmisbaar in de online marketing. Maar het inrichten van AdWords is behoorlijk ingewikkeld. In deze training helpt Sjoerd Kuijpers je op weg om met het optimaal inrichten van de advertentie-campagnes.

Inschrijven

Resultaat

Na deze training ben je in staat je eigen AdWords-campagnes in te richten en te optimaliseren. De training is voor zowel commerciële als niet-commerciële organisaties, groot en klein.

Inhoud training

  • Introductie Google AdWords
  • Model voor online marketing: Bereik, Interactie, Actie en Vervolg
  • Opzetten account
  • Inventariseren van zoekwoorden
  • Inrichten campagnes en advertentiegroepen
  • Campagne resultaten doormeten en analyseren
  • Effectieve advertenties
  • Monitoren via Google Analytics
  • Hulpprogramma’s en tools

De docent vraagt vooraf toegang tot je AdWords-account. Zo kunnen we goed ingaan op jouw specifieke vragen.

AdWords ook interessant voor non-profits

Bij het gebruik van AdWords denken veel mensen aan commerciële organisaties. Maar AdWords heeft ook veel voordelen voor non-profitorganisaties. Mogelijkheden om AdWords in te zetten:

  • werving van leden en deelnemers aan trainingen en congressen
  • donaties
  • verkoop van boeken, educatief materiaal
  • promotie van dienstverlening en advies

Denk je dat AdWords voor jouw organisatie geen voordelen biedt? Mail of bel ons, wij gaan graag met je brainstormen naar mogelijkheden.

Praktisch

Cursusduur

1 dag, 10.00 - 16.00 uur

Datum/data

  • 24 mei 2017

Locatie

Kosten

€ 495,- ex btw

Docenten

Literatuur

Basics | Get started with AdWords

In-company

Deze training geven wij ook in-company.

Naar boven